HTML

Szösszenetek

Friss topikok

  • huKKK: Kár azért a pasiért aki nem elég motoros. (2014.12.24. 10:58) Motorosan
  • D-mon: Imádtam azt a délutánt...és most imádtam újra átélni azt a harsogó izgalmat, ragyogást, amit vissz... (2014.02.28. 20:51) Vulkánkitörés az Ezüst tó mélyén
  • D-mon: Szuper!!!!! A Télapó, Klári és Te is. Szerintem még reménykedsz is,hogy mégiscsak van Télapóóóóóó,... (2013.12.04. 20:19) Hófútta vendég
  • Kismarcsi: Végre! Most legalább elhiszik, hogy teljesen jogosan vagyok ennyire büszke rád! 100 éves korodig t... (2013.09.24. 20:27) Interjú a Démonnal
  • Kismarcsi: Szétszakadt a szívem ezerfelé, miközben olvastam...Elősétáltak emlékeimből az elbúcsúztatott cicái... (2013.09.11. 19:49) Dr. Bubó megszán

Címkék

Cser-petting

2014.10.03. 16:45 D-mon

1535652_938946879455980_803517743378738243_n.jpgA minap betértem kedvelt tejivómba egy jó pofa habos kakaóra, mert szeretek veszélyesen élni. Sorban állás alatt azzal szórakoztattam magam, hogy megfigyeltem két jóképű legyet, amint veszettül s jóízűen szeretkeznek az egyik halomban sorakozó tálca kellős közepén. Szaporák s szégyentelenek voltak a kis pajzánok, én meg voyeur-ködtem kitartóan, hátha ellesek valami know-how-t. Három menet szex után én is sorra kerülök a pultnál, mire a kéjelgők, mint akik jól végezték dolgukat, elzümmögnek, a srác pedig pont azt a tálcát szemeli ki a kakaómnak, amin az előbb a paráználkodás folyt.
"Öööö..." 
Kérdőn rám néz, kezében vitorlavászonként meredezik a légy-ágy.
"Kaphatnék esetleg egy másik tálcát?"
Szemöldök felvon, párszor megvillogtatja maga előtt, vállat von és kicseréli.
"Valami baj van?"
"Hááát...attól tartok, ez most hülyén fog hangzani..."
Fantasztikus tehetséggel elérem, hogy most már a mögöttem álló is behajol, mi baja a nyafkának.
"Csak...az előbb láttam, hogy legyek d*gtak ezen a tálcán..."
Döbbenet. Látom rajta, hogy szerinte nem hallott jól. A mögöttem álló kacarászásba kezd.
"...és...csak...gondoltam, nem esne jól róla enni..."
Emészti, emészti, kiszolgál, még mindig emészti...lángarccal kifizetem és már sunnyognék a sarokba, mikor végre elmosolyodik.
"És milyen pózban csinálták?"

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://d-mon.blog.hu/api/trackback/id/tr66756223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása