HTML

Szösszenetek

Friss topikok

  • huKKK: Kár azért a pasiért aki nem elég motoros. (2014.12.24. 10:58) Motorosan
  • D-mon: Imádtam azt a délutánt...és most imádtam újra átélni azt a harsogó izgalmat, ragyogást, amit vissz... (2014.02.28. 20:51) Vulkánkitörés az Ezüst tó mélyén
  • D-mon: Szuper!!!!! A Télapó, Klári és Te is. Szerintem még reménykedsz is,hogy mégiscsak van Télapóóóóóó,... (2013.12.04. 20:19) Hófútta vendég
  • Kismarcsi: Végre! Most legalább elhiszik, hogy teljesen jogosan vagyok ennyire büszke rád! 100 éves korodig t... (2013.09.24. 20:27) Interjú a Démonnal
  • Kismarcsi: Szétszakadt a szívem ezerfelé, miközben olvastam...Elősétáltak emlékeimből az elbúcsúztatott cicái... (2013.09.11. 19:49) Dr. Bubó megszán

Címkék

Satufék

2014.08.12. 11:29 D-mon

cat-on-bicycle.jpgAz addig rendben is van, hogy miután körbetekertük a Csomolungmát, nyújtsuk le az izmokat, megérdemlik. A szemöldököm azért plafonig szalad, amikor megkérnek, hogy fél se**el a bringán ülve elegánsan nyújtsam előre az egyik lábam és a lábfejem helyezzem fel magam elé a kormányra. Ezt azért úgy megfigyelném egy lankán abszolválva. Most hajoljunk is rá, így kívánja a tisztesség. Csere, másik láb. Most szálljunk le a bicikliről. Mondom, szálljunk le… oo-óóóó. Houston, we have a problem.

35,5. Volt már vele máskor is affér. Na de álmomban sem hittem volna, hogy a tornacsukás lábfejem egy kellemes nyárestén pont egy biciklikormányitaltartóba fog beszorulni. Hova máshova. Kényszeres heherészéssel nézek szét a drótszamárról, vajon feltűnik-e, hogy beragadtam. Sporttársaim már a talajon párologtatnak. Én a magasban trónolok bicskapózban. Mi lesz hát itt a megoldás? Zoknimból kikandikáló spinning bringával mégsem vánszoroghatok haza!? Hiába ráncigálom, nem ereszt a satu.

Hirtelen gyúl a körte, látom a fényt az alagút végén. Kifűzöm a cipőt, és kicibálom belőle a rabul ejtett lábfejet. Megkönnyebbült huppanással landolok a bringa mellett. Tornacipőm bevert orral pislog le rám a magasból. Hát itt hagysz? A másodperc töredékéig eljátszom a gondolattal, hogy hátrahagyom a spin racing áldozatainak emléket állító mementó gyanánt; de mégsem. Kikapom a kalodából, vár még ránk pár középhegység.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://d-mon.blog.hu/api/trackback/id/tr256597475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása