HTML

Szösszenetek

Friss topikok

  • huKKK: Kár azért a pasiért aki nem elég motoros. (2014.12.24. 10:58) Motorosan
  • D-mon: Imádtam azt a délutánt...és most imádtam újra átélni azt a harsogó izgalmat, ragyogást, amit vissz... (2014.02.28. 20:51) Vulkánkitörés az Ezüst tó mélyén
  • D-mon: Szuper!!!!! A Télapó, Klári és Te is. Szerintem még reménykedsz is,hogy mégiscsak van Télapóóóóóó,... (2013.12.04. 20:19) Hófútta vendég
  • Kismarcsi: Végre! Most legalább elhiszik, hogy teljesen jogosan vagyok ennyire büszke rád! 100 éves korodig t... (2013.09.24. 20:27) Interjú a Démonnal
  • Kismarcsi: Szétszakadt a szívem ezerfelé, miközben olvastam...Elősétáltak emlékeimből az elbúcsúztatott cicái... (2013.09.11. 19:49) Dr. Bubó megszán

Címkék

Spar-tacus

2012.11.10. 12:33 D-mon

Huh, végre másodika van, kinyitott a Spar, korgó gyomrú önkénymacskám lezavar bevásárolni. Épp könyékig túrkálok a csemege karajok és virslik halmában, mikor jobb kéz felől a tejfölöknél hangos egymásratalálás üti meg a fülem. Egy pillanatra felsandítok, mert mindig felderít, ha nagy örömnek lehetek titkon örvendező szemtanúja. A látvány homlokoncsap.
Negyvenes, kopasz, triplatokás, papucsos férfiegyed terpeszkedik a pult előtt, esetlen tenyerével épp vállon veregeti kétszer akkora, háromcentis lenövéssel díszelgő, szalmasárga hölgyismerősét. Mindketten suhogós mackóban, fogadnék, hogy mosdatlanul, ernyedten lengetik csíkos szatyraikat. Visszatérek a husikákhoz. Nem gondolok én semmit, kérem, egészen addig, amíg a pasi, (tisztelet a kivételnek!!!) a házasemberek felsőbbrendűségének totalitáris gőgjével foghíjról oda nem veti: "Na, férjhez mentél már?" Ó, köszi! Minden hajadon harmincas nő rémálma. Csípőből tüzel a védelem. "Ááááááá, minek?! Nem kell nekem férj!" Sóhajtva félredobok egy szalámit. Dehogynem, kedves, dehogynem..."Sose komolyodsz meg-"fitymáll tovább a díszes hímpéldány és nemlétező szotyit rágcsálván jó lassan végigcsámcsogja az előtte hajlongó nő ülepét.
Amint elhaladok mellette, rámfújtat, így akarom, nem akarom, alkalmam nyílik belélegezni kétnapos szájából feltörő mázsás illatok fülledt orgiáját. Turbóra kapcsolok a macsakakaják felé, nehogy az én kis szőrös négylábú hapsim fenékbe billentsen, amiért végülis elfelejtettem. Apropó, fenék. Visszapillantok. Naná, hogy most az enyémet fixírozza. A teremtés koronás tapintatbháj.jpgajnoka.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://d-mon.blog.hu/api/trackback/id/tr854900292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása