HTML

Szösszenetek

Friss topikok

  • huKKK: Kár azért a pasiért aki nem elég motoros. (2014.12.24. 10:58) Motorosan
  • D-mon: Imádtam azt a délutánt...és most imádtam újra átélni azt a harsogó izgalmat, ragyogást, amit vissz... (2014.02.28. 20:51) Vulkánkitörés az Ezüst tó mélyén
  • D-mon: Szuper!!!!! A Télapó, Klári és Te is. Szerintem még reménykedsz is,hogy mégiscsak van Télapóóóóóó,... (2013.12.04. 20:19) Hófútta vendég
  • Kismarcsi: Végre! Most legalább elhiszik, hogy teljesen jogosan vagyok ennyire büszke rád! 100 éves korodig t... (2013.09.24. 20:27) Interjú a Démonnal
  • Kismarcsi: Szétszakadt a szívem ezerfelé, miközben olvastam...Elősétáltak emlékeimből az elbúcsúztatott cicái... (2013.09.11. 19:49) Dr. Bubó megszán

Címkék

Jégkorszak

2012.11.10. 12:42 D-mon

Mit nekem pasik! Életem legizgalmasabb éjszakáját mégiscsak önmagamnak okoztam éppen tegnap este. Sajgó lábaimat megszánván egy kémiailag meg nem fontolt ötlettől vezérelve úgy határoztam, hogy most adok a vérkeringésnek, és jó alaposan bemasszíroztam egy fél tubus jégzselét mindkét vádlimba. A total care (későbbiekben: Totál Kár) jegyében még lángoló talpacskáimra is kentem bőven a gyógyírből, prémes zoknit húztam, dobtam egy táv-jóéjtcsókot a mentától tisztes távolból fintorgó macskámnak és vártam a csodás hatást. Jött. Először csak lágy szellő lengedezett a virgácsaim körül, majd a hideg fuvallat nyaldosni kezdte a bőröm. A fagyás odáig fajult, hogy hajnalra két paplan alatt is jégkorszaki zimankót idéző lavinák és gleccserek rögbiztek a lábaim között. Mire felolvadt a fagy, szöveteim pilledhettek végre és az álom is immár hozzám fért, persze megszólalt a vekker és csipásan kárörvendő vigyormacskám kaját követelve landolt a hasamon. De a vérem az kering, ennyi bizonyos.jégzselé.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://d-mon.blog.hu/api/trackback/id/tr844900303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása