HTML

Szösszenetek

Friss topikok

  • huKKK: Kár azért a pasiért aki nem elég motoros. (2014.12.24. 10:58) Motorosan
  • D-mon: Imádtam azt a délutánt...és most imádtam újra átélni azt a harsogó izgalmat, ragyogást, amit vissz... (2014.02.28. 20:51) Vulkánkitörés az Ezüst tó mélyén
  • D-mon: Szuper!!!!! A Télapó, Klári és Te is. Szerintem még reménykedsz is,hogy mégiscsak van Télapóóóóóó,... (2013.12.04. 20:19) Hófútta vendég
  • Kismarcsi: Végre! Most legalább elhiszik, hogy teljesen jogosan vagyok ennyire büszke rád! 100 éves korodig t... (2013.09.24. 20:27) Interjú a Démonnal
  • Kismarcsi: Szétszakadt a szívem ezerfelé, miközben olvastam...Elősétáltak emlékeimből az elbúcsúztatott cicái... (2013.09.11. 19:49) Dr. Bubó megszán

Címkék

Anya haragszik

2012.11.10. 11:08 D-mon

Egy erőm feletti merész ugrással felpattantam a dugig tömött villamosra. Vállamat húzta az edzéscucc, hátamon ezer gond, a talpam szokás szerint egy merő parázs, agyamban millió gondolat. És akkor meghallottam. Utastársaim sóhajaiból és arckifejezéseiből kiolvasva összeraktam, hogy a kiállhatatlan, nyűgös kislány már valószínűleg hosszú percek óta prezentálta tolerálhatatlan hangszínen idegtépő nyávogását. Módszereiben irgalmat nem ismerőnek, céljában kitartónak bizonyult.

A francba. De messze lakom még! Esküszöm, még egy nyaff, és képen tenyerelem - hussant át fáradt agyamon a nem túl keresztényi gondolat. Átscanneltem az utazóközönséget és megpillantottam.

Ami először cirkusznak tűnt, más megvilágításba került. Hóttfáradt anyuka kisfiát becézgette, a magát elhanyagoltnak érzékelő picúr lány pedig begőzölt. A helyzet fokozódott. Hisztijével pusztán annyit ért el, hogy anyuka lemondóan szemhéja mögé menekült, illetve jólnevelt fiókáját ellenpéldának állítva tovább ingerelte a viszályt.

Itt aztán a kishölgy elkapta a tekintetem. Poszeidon sem gerjeszthetett volna különb háborgást, mint ami ebből a fekete szempárból rámfröcskölt. Azonnal megértettem. A tehetetlenség, a düh, a szeretetlenség félelmének hadteste támadásba lendült.

Nagy baj van, kérem! Anya haragszik! A sunyiba az IMF-fel, a közelgő maja világvégével, a széteső globalizált világgal; anya haragszik rám! Belém kapaszkodott.
Nem engedte el a pillantásom és én úgy, de úgy megsajnáltam, hogy komolyan fontolgattam, hogy pakkjaimat hátrahagyva én bizony megölelem és elmesélem neki. Tudniillik, hogy őt szeretik.

A villamos csengetett, elkaptam a tekintetem, és mire visszalopakodtam, hogy meglessem őt, anyu már köré is fonta biztonságos karjait és puhán homlokon csókolta. Pár perc múlva szemem sarkából még láttam, ahogy a lépcsőn leugrálva vidáman tovalifeg a kis copfocska. A világ rendje helyreállt. Én pedig leroskadtam a felszabaduló ülések egyikére. Minden jó, ha jó a vége. :)

tesók.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://d-mon.blog.hu/api/trackback/id/tr374900125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása