HTML

Szösszenetek

Friss topikok

  • huKKK: Kár azért a pasiért aki nem elég motoros. (2014.12.24. 10:58) Motorosan
  • D-mon: Imádtam azt a délutánt...és most imádtam újra átélni azt a harsogó izgalmat, ragyogást, amit vissz... (2014.02.28. 20:51) Vulkánkitörés az Ezüst tó mélyén
  • D-mon: Szuper!!!!! A Télapó, Klári és Te is. Szerintem még reménykedsz is,hogy mégiscsak van Télapóóóóóó,... (2013.12.04. 20:19) Hófútta vendég
  • Kismarcsi: Végre! Most legalább elhiszik, hogy teljesen jogosan vagyok ennyire büszke rád! 100 éves korodig t... (2013.09.24. 20:27) Interjú a Démonnal
  • Kismarcsi: Szétszakadt a szívem ezerfelé, miközben olvastam...Elősétáltak emlékeimből az elbúcsúztatott cicái... (2013.09.11. 19:49) Dr. Bubó megszán

Címkék

35.

2012.11.10. 11:35 D-mon

Tegnap este 10 tájban már ronggyá ünnepelt, rég elfeledett születésnapom kábé ötödik poszt-poszt-poszt koccintásán vettem részt drága barátosném családi fészkében, ahol a következő lélekemelő diskurzust sikerült tető alá hozni. Állunk hárman, Blansi és Peti, a kedvenc, szívvel-lélekkel háromgyerekes szerelmespárocskám és jómagam, edzés után, ki-ki saját életétől halálosan, de a helyénvalóság érzésétől jólesően elcsigázva a konyhaasztal körül, likőrös meg boros poharakat szorongatva.

Peti: „Mennyi? 18?”

Kac.

Én: „35.”

Peti: „Ú.”

Csend.

Blansi: „Kábé még egyszer ennyi van hátra.”

Hümmögés.

Peti: „Jön a B oldal.”P1020816_mi_öten.jpg

Konstatálás.

Blansi: „Azért ez nem volt olyan beláthatatlanul hosszú.”

Merengés. Csend.

Én: „Hát nem, basszus.”

Aztán benyakaltuk a nedűt, én szokás szerint fintorogtam, ők elnézően legyintgettek, és hálát adtam az égi mozdonyvezetőnek, hogy megint úgy érezhetem, hogy bánom is én, hova visz ez a vonat, ha a kabinban ülő sorstársakkal ilyen boldog-szomorú-olykor göröngyös-de mindig meghitt utazásban lesz részem. J Szép élményeket kívánok hátralevő életetek első napján!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://d-mon.blog.hu/api/trackback/id/tr284900180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása